دانلود آهنگ جدید
صدای خنده...

صدای خنده...

یه شب خونه تنها بودم یهو صدای خنده از حیاط شنیدم ، گفتم برم بیرون ببیم کیه …
رفتم تو حیاط و چند متری رفتم جلو وایسادم بازم دیدم میخنده ، بازم یه خرده رفتم جلو وایسادم ، بازم صدای خنده اومد !
داشتم خودمو خراب میکردم ولی بازم رفتم جلو …
الان فهمیدین حیاطمون بزرگه یا بازم برم جلو ؟؟؟

 

 



نظرات شما عزیزان:

faryad
ساعت23:18---18 مهر 1393
تقریبا بیشتر نظرا راجب لینکه و این حرفا
ولی صادقانه میگم وب باحالی داری
خیلی.....
پاسخ:مرسی گلک


mahdi
ساعت22:45---18 مهر 1393
درود
دمت گرم با پستات کلی حال کردم خوشحال میشم ی سری هم ب وب من بزنیو نظرتو راجعش بدونم راسی اگه با تبادل لینکم موافقی ی خبر بده در خدمتم
قربانت


ali
ساعت11:40---16 مهر 1393


مالک
ساعت18:27---7 مرداد 1393
سلام :خخخخخخخخخ "آخرش...لینکی"منو هم بلینک لطفا...online98.LoxBlog.Com خودمونی ها

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 7 مرداد 1393برچسب:, ] [ 17:45 ] [ bahareh ]
[ ]

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


birahang